Preskočiť na hlavný obsah

Komárov - Rybníky Dráteník a Červený


Keďže sme sa presťahovali nakoniec do Komárov tak sme si už popozerali čo máme v okolí. Priamo pri našom mestečku sú aj rybníky. V lete sa tu dá aj kúpať. Včera sme tam boli s manželom na prechádzke zase a už som aj urobila aj pár fotiek. 


Vážne tam je pekné a je to super na taký relax. Krásna príroda. Vtáčiky tam pekne štebotajú a voda ukľudňuje. 

Škoda len tých komárov :D Ale to k vode patrí. 


Tak ak niekedy budete mať cestu okolo tak tam určite zájdite. 



A tu je pár fotiek :-)















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.