Preskočiť na hlavný obsah

Balea sprchový gél Shining Berry




Dneska by som sa s Vami chcela podeliť o moje dojmy z tohto sprchového gélu.
Tak začneme obal. Je veľmi pekný, takže v kúpelni Vám určite nebude špatiť ;-)

Balea sprcháče sú lacné ale myslím, že svoj účel splnia rovnako ako aj nejaké drahé :-)
Tento konkrétne má krásnu vôňu po malinách. A musím uznať, že je fakt krásna. Zamilovala som sa do nej na prvé ovoňanie ;-)

Gél má ružovo-neonovú farbu s trblietkami. Tie trblietky tam veľmi nechápem, keďže na tele tak či tak nezostávajú ale je to také milé ;-) Ale bez efektu.

Na hubku nie je potrebné dávať veľa gélu. Stačí dať také normálne množstvo, pretože gél sa pekne pení. Pena ma klasickú bielu farbu :-) Vôňa na tele nie je veľmi dlhodobá ale mne to nejako nevadí, keďže po sprchce si aj tak krémujem celé telo :-) Ale v sprche tento sprchový gél urobí peknú atmosféru na oddych :-) Ale zase tá vôňa z tela nevyprchá hneď o pár minút :-) Inak pre tú vôňu by som si ho určite kúpila ešte raz ;-)



Fotka je bez blesku aby ste videli farbu :-) Takže sa ospravedlňujem za kvalitu :-)
A takýto krásny obal má tento sprcháč :-)








A čo Vy? Aký sprcháč momentálne používate?

Inak sledujte môj blog :-) Už tento týždeň vyhlásim svoju prvú GA na mojom blogu :-)

S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

  1. Tenhle sprchový gel jsem si koupila v lete v Německu, ale ještě jsem ho nezkoušela, vypadá zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.