Preskočiť na hlavný obsah

Dermacol Aroma Ritual regerenačný krém na ruky - Belgická čokoláda

Ahojky.

  Dneska konečne posledná nočná čo je super :-) A zajtra mi už začína voľno a to si s manželom poriadne užijeme :-) A čo Vy? Plánujete niečo na víkend?

  Určite ste videli, že v časopise Žena a život bol ako darček krém na ruky Dermacol - Belgická čokoláda. Tento krém som mala už dávnejšie a tak som ani na chvíľku nerozmýšľala, že či si ho kúpim teraz :-) V časopise boli dobré články a v práci cez prestávku sa mi hodil ;-)
A krém....no mňam. Kto má rád čokoládu a pomaranče tak si určite vôňou príde na svoje :-) Tá je krásna a výrazná. Pomaranče sú dosť výrazné a čokoláda je v pozadí. Je to proste dokonalá kombinácia. Sladká ale pritom z nej nebolí hlava. A ten obal je tiež veľmi pekný :-) Zaujímavý a určite sa im vydaril! :-)



Prvý pocit na rukách bol taký lepkavý ale trvalo to asi len sekundu. Krém sa hneď potom vpil do pokožky a nechal ju jemnú a voňavú. Vždy, keď nemám nejakú dobrú náladu tak si krémom namažem ruky a privoniam si :-) Hneď zabudnem na to zlé. Takže na toto jesenné obdobie sa určite hodí :-)

  Môj názor už poznáte a podľa mňa nikto, kto má rád pomaranče a čokoládu neoľutuje :-)

Menší popis z obalu:

  Regenerační krém na ruky s vitamínom E vyživuje a obnovuje namáhanú pokožku rúk.Posilňuje ochrannú vrstvu pokožky, zanecháva ruky jemné a sladko prevoňané vôňou čokolády s pomarančom. Pomarančový olej osviežuje myseľ, rozveseľuje, odsraňuje napätie a harmonizuje dušu.

            Tak a s týmto popisom určite súhlasím :-) Vyskúšajte a urobte si názor sama :-)

Komentáre

  1. Nejsem si jistá, zda by mi voněl, ale taky si ráda kupuji časopisy s dárky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. musí krásne voňať! :) v poslednej dobesa zdá, že komentujem u teba len vôňe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krém musí super voňať, určite si kúpim ten časopis!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekny obal ma ten krem na ruky ja mam najradšej z avonu s materskou kašičkou ktorý sa len tak nestrati skože:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento časopis som si kúpila aj ja :D chcela som o ňom tiež napísať článok ale teraz neviem ... :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.