Preskočiť na hlavný obsah

Brandnooz box Tradičný

Ahojte krásky! :-)


Včera som dostala svoju objednávku limitovanej verzie brandnooz boxu. Má to byť box plný tradičných českých značiek. A to určite aj splnil!

Obsah boxu ma milo prekvapil a určite z neho všetko využijeme aj keď ten rum....no ja neviem....nejako je ho v tých boxoch veľa. Ale keďže je to tradičný box a tu je rum asi tradičnejší ako u nás na Slovensku tak to akceptujem a švagor si aspoň pochutná.



Obsah boxu veľmi rozoberať nebudem, keďže tento box nie je o novinkách.
Ako prvé som tam našla sladkosti. Mňam....

Zo sladkostí tam bola zastúpená značka figaro, sedita, tatra, orion.

Figaro: Dezert Tatiana, ktorý je jeden z mojích najobľúbenejších.
             Čokoláda Višňová - ešte som ju nemala.
             Na trhu od roku 1978

Tatra: Ja som si našla v boxe Piknik. Ja mám radšej Pikao ale ani piknik sa u nás nestratí.
            Na trhu od roku 1958

Orion: Margot - manžel si určite pochutí.
            Na trhu od roku 1944

Sedita: Lina- veľmi dobrý keksík.
             Na trhu od roku 1988

Potom som si tam našla praktické veci do kuchyne.
Boneco: Plnotučná horčica a Majolka 
              Na trhu od roku 1993 a 1992

Zátkovy Válcované těstoviny: určite ich ochutnáme, myslím že sme ich doma ešte nemali,
                                                   Na trhu od roku 1884

Saf-instant: Droždie
                    
Na trhu od roku 1996
                 

Efko: Uhorky delikates, momentálne sa mi hodia pretože cez víkend chcem spraviť fašírky
          Na trhu od roku 1992

Hamé: Májka s brusinkami
             
Na trhu od roku 1965

Alkohol a niečo slané

Havlík: Tyčinky so syrom a soľou, ešte som ich nemala takže určite si ich dneska večer k telke dám!
            Na trhu od roku 1994

Svijany: Svijanský rytíř 12% nemala som ho ale dám si, keď vyzdraviem.
               Na trhu od roku 2005

Božkov: Originál - ja rum nepijem ale manžel si so švagrom určite dajú :-)
               Na trhu od roku 1948

A čo Vy? Nechali ste sa zlákať a kúpili ste si ho? :-)
Ako sa Vám pozdáva :-) Budem rada za každý komentár :-)

S pozdravom Zuzka

P.S. Nezabudnite, že ešte stále sa máte čas zapojiť do mojej súťaže :-)

Komentáre

  1. Skvělý box, asi by mě dost potěšil. Až na ten rum, který teda taky vůbec nemusím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ten rum ani mňa nepotešil :-) Ale inak som spokojná :-)

      Odstrániť
  2. Já jsem s objednávkou zaváhala, a jak tak koukám, ani moc nelituji. Rum už byl v předchozích boxech, majolka i hořčice, pivo také...okurky máme domácí a ty sladkosti bych oželela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš :-) Tak to je potom dobré, že si si ho neobjednala :-) Ja som naopak spokojná :-)

      Odstrániť
  3. O ničom takom som ešte nepočula, ale tie veci sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak som rada, že som Ťa s niečím takým zoznamila ;-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.