Preskočiť na hlavný obsah

Brandnooz box Marec 2016

Ahojte!

Ako sa máte? :-) Ja si dneska užívam voľno a chystám si veci na Veľkú noc :-) Ale keďže mi dneska prišla zelená krabička tak som sa rozhodla s Vami podeliť o to, čo obsahovala :-) Myslím si, že v tomto boxe si každý niečo našiel :-)


1. Top Topic Citrón
Myslím si, že túto značku vôd každý pozná ale citrón som ešte nemala možnosť ochutnať ale veľmi sa naňho teším. Citrónové vody mám veľmi rada :-)
Cena: 17,90 Kč (0,5 l)



2. Chocoland Fruity 45 %
Tento keksík obsahuje 45% ovocia a určite sa bude hodiť či už do školy alebo do práce.
Cena: 11,90 Kč


3. Maggi tekuté korenie
Maggi oslavuje 130 rokov a tak vyrobili 4 rôzne etikety. Toto tekuté korenie obsahuje ligurček.
Cena: 24,90 Kč


4. Kand živánska omáčka tradičná
Je to pikantná omáčka, ktorá obsahuje veľký podiel zeleniny a paradajkového pretlaku a je ochutená zmesou korenia. Je bez konzervačných látok a umelých farbív.
Cena: 32 Kč



5. Efko červená repa predvarená, krájaná
Teraz na Veľkú noc sa mi doma určite hodí. Síce ja ju veľmi nemusím ale sem tam si ju rada dám.
Cena: 29,90 Kč



6. Balconi CeReal
Takéto zdravé desiaty mám rada. Táto novinka bude dostupná v Tescu.
Cena: 5,90 Kč

7. Balconi Mix max karamel
Je to ľahký piškótový rez s karamelovou náplňou v kakaovej poleve. Tiež bude dostupná v Tescu.
Cena: 6,90 Kč



8. AHMAD TEA Contemporary
Je to novinka 5 prémiových čierných a zelených čajov.
Chai Spice je zmes čierného čaju, klinčekov,škorice, zázvoru a kardamónu.
Maple Syrup je zelený čínsky čaj s karamelovými tónmi javorového sirupu.
Milk Oolong je zmes medových a mliečných tónov.
Cena za balenie 79,90 Kč
(V boxe boli tri samostatné nepredajné vzorky)


9. Figaro Karamelky

Figaro dezerty zbožňujem a určite si na ňom pochutnám.
Cena: 59,90 Kč



10. Spak Sour Cream omáčka
Je to jemná krémová omáčka so zakysanou smotanou sa vraj hodia na hranolky, zemiaky v šupke a ku grilovanému mäsu. Je to malá 140 ml fľaštička. Je vhodná aj pri bezlepkovej diéte.
Cena: 33,90 Kč


11. Vitana Farmárska polievka
V boxe boli dva druhy zo štyroch: Farmárska polievka s červenou šošovicou a Farmárska polievka s ovesnými vločkami. Na tieto polievky som fakt zvedavá.
Cena: 29,90 Kč


Plus bol v boxe časopis Moje psychologie a zľavový kupón do Yves Rocher.

Mne sa tento box páči. Určite všetko doma využijeme a vyskúšame. Pre mňa je v tomto boxe dosť noviniek čo som veľmi rada.

A čo Vy? Páči sa Vám tento box? Čo by ste z neho chceli najradšej ochutnať? :-)

S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

  1. Nikdy jsem tento box neměla, ale zajímavé výrobky tam jsou :-)
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú bombonieru si prosím, kľudne ti pošlem moju adresu :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.