Preskočiť na hlavný obsah

Karin Herzog Professional Cleansing gel

Ahojky!

Pred nejakým časom som obdržala e-mail s ponukou vyskúšania výrobku od značky Karin Herzog. Ja som si vybrala Čistiaci gél (Professional cleasing). Je to luxusná značka a tak aj cena je vyššia. Ja som sa veľmi tešila na toto testovanie. O tejto značke som už počula dávnejšie ale cena ma dosť odrádzala. Predsa len kúpiť si takýto výrobok bez vyskúšania je trochu risk.


Balenie je veľmi pekné a luxusné. Obal je lesklý čiernej farby so zlatými popismi. Tuba je so šrubovaním a pred prvým použitím mal ochranu v podobe striebornej zátky čo oceňujem. Myslím si, že takéto drahšie výrobky by mali mať tieto ochrany povinné. Predsa len ma človek lepší pocit, keď viem. že tento výrobok nebol ešte fakt použitý.


Gél je vážne hustý. Na obale síce píše, že stačí len malé množstvo ale opak je pravdou. Žiaľ na tvár som potrebovala toho gélu trochu viac a nejako som sa nikdy necítila dostatočne odlíčená. Vždy som po tomto odlíčení použila ešte micerálku a na tampóne som mala vždy nejaké pozostatky líčenia. Píše tam, že sa má dať na suchú pokožku a že sa má zotrieť s tampónom alebo nejakou látkou. Ja som gél musela použiť aj s trochou vody aby sa mi lepšie s gélom pracovalo. Za tie peniaze si myslím, že sa to až tak veľmi neoplatí. Ale každému sedí niečo iné a pre niekoho môže byť super len mne nejako nevyhovoval. Ja zostanem asi pri micerálkach. Na pleti je ale príjemný a pokožku hydratuje. Vôňa je príjemná, nemala som žiadnu alergickú reakciu a tento gél neštípe.

Poznáte túto značku? Vyskúšali ste niečo od nej? Ako ste boli spokojné? :-)
S pozdravom Sue :-)


Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.