Preskočiť na hlavný obsah

Too Faced Grande Hotel Cafe Gift Set



Ahojky!

Ako som Vám už sľúbila v minulom článku tak dneska tu mám pre Vás ďalšiu limitovanú sadu od Too Faced.



Táto sada obsahuje 3 paletky a jednu riasenku. 




Prvá paletka 
Peppermint Mocha 


Táto paletka obsahuje šesť tieňov na oči, ktoré majú 1,14g:

Peppermint Cream
Christmas Blend
Peppermint Mocha
Candy Cane
Sprinkles
Coffe Chip

A jednu lícenku, ktorá má 5,39g:

Santa Baby






Druhá Paletka 
Eggnog Latte 


Táto paletka obsahuje šesť tieňov na oči, ktoré majú 1,14g:
Frosty Nog
Eggnog Latte
Iced Coffee
Skinny Latte 
Cold Brew
Central Perk

A jednu lícenku, ktorá má 5,39g:

Peach Cobbler







Tretia paletka
Gingerbread Cookie 


Táto paletka obsahuje šesť tieňov na oči, ktoré majú 1,14g:

Ginger Cream
Maple Syrup
Gingersnap
Winter Dream
Cup Of Joe
Black Coffe

A jeden bronzer, ktorý má 5,39g:

Gingerbread










Na zadnej strane týchto paletiek je venovanie ak by ste ju chceli niekomu podarovať.


Balenie je veľmi pekné a tieto paletky sú praktické na cestovanie. Stačí si so sebou vziať jednu a určite vykúzlite krásne líčenie.
Cena: 1 250 Kč kupované v Sephore




Tak ako sa Vám páči tento set? Brali by ste ho alebo Vás necháva chladnou?

Netradične Vám v túto sobotu ukážem ešte jeden limitovaný Vianočný set :-)

S pozdravom Zuzka :-)



Komentáre

  1. Líbí se mi balení, to je dokonalé. Ale jinak bych z každé paletky využila tak 3-4 stíny. Mám ráda jemné hnědé a béžové barvičky a vždy je tam nějaká výrazná, kterou bych nepoužila :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tomu rozumiem :-) Tiež mám doma nejaké paletky, kde niektoré tiene nevyužívam ;-)

      Odstrániť
  2. Balení je kouzelné, ale z druhé a třetí paletky bych moc stínů nevyužila, z první paletky ovšem plno -.-"

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Balenie je fakt krásne :-) Najprv som videla to a potom som videla tie tiene a zaľúbila som sa :-)

      Odstrániť
  4. Ja by som si to kúpila už len kvôli vzhľadu :D Vyzerá to fakt skvelo :) najviac ma ale zaujala prvá paletka, pretože som zistila, že práve takéto ružové odtiene mi chýbajú
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy mám aj ja také nutkanie :-D Ja som si tento set kupovala práve preto, že takéto odtiene doma nemám a som rada :-)

      Odstrániť
  5. Balení je teda dokonalé, líbí se mi všechny paletky, ale nejvíc bych asi využila tu první :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.