Preskočiť na hlavný obsah

Ekologické pranie s Babičkinou záhradou


Ahojte :-)

Takto pred sviatkami tu mám pre Vás článok o ekologickom praní. Ak chcete aby bolo Vaše oblečenie nie len čisté a voňavé ale chcete šetriť aj trošku prírodu tak snáď Vás týmto článkom k tomu motivujem  Pred vyše mesiacom mi prišiel balíček na testovanie z eshopu Babičkina záhrada . Som veľmi rada, že som túto možnosť mala a moje dojmy si môžte prečítať v tomto článku.



Ako prvé by ste si mali zistiť aká tvrdá je Vaša voda aby ste si vedeli určiť dávkovanie a prípadne ak je Vaša voda veľmi tvrdá je potrebné použiť aj zmäkčovače z prírodných zložiek napr. Zmäkčovač vody

Na viac znečistené prádlo by sa mal používať aj odstraňovač škvŕn, ktorý je tiež prírodný. Napr. Puer bieliaci prášok

Na testovanie som dostala balenie pracieho gélu a plákadlo prádla.

Prací gél levanduľový




Popis:

Ekologický prací gél z mydlových orechov. Vhodný na pranie všetkých tkanín pri všetkých teplotách. Neobsahuje ropné deriváty, fosfáty, umelé parfémy, farbivá ani opticky zjasňujúce látky.

Základom pracieho gélu je výťažok z mydlových orechov v biokvalite získaný najšetrnejšou metódou za studena. Je vhodný pre všetky druhy prádla a pranie pri všetkých teplotách aj pre ručné pranie. Šetrný k farbám.

Zloženie: saponín z mydlových orechov v biokvalite, uhličitan sodný (sóda), silikáty, xantanová guma, benzoan sodný, levanduľová silica.

Dávkovanie: Cca 30 ml na prací cyklus. Priamo do bubna práčky alebo do zásobníku na prací prostriedok.

Cena: 6,20 eur za jeden liter a môžte ho zakúpiť v babičkinej záhrade 

Máchadlo bielizne L´vandu LOVE




Popis:

V tvrdej vode sa mydlová zložka pracích prostriedkov zráža s minerálnymi látkami, vyskytujúcimi sa v tejto vode. Plákadlo prádla s príjemnou levanduľovou vôňou, ktorý sa pridáva do pláchacieho kúpeľa namiesto aviváže, rozpúšťa zrazené zbytky mdyla a uľahčí tak ich vypláchnutie pláchacou vodou. Prádlo tak bude mäkšie, farby jasnejšie. Svojou mierne kyslou reakciou neutralizuje pláchaciu kúpeľ, čo je dôležité hlavne pre ľudí s citlivou pokožkou a alergikov. K prádlu nie je nutné pridávať aviváž.

Zloženie: 15-30% kyselina citrónová, <5% prírodná levanduľová silica

Cena: 4,90 eur za jeden liter a môžte ho zakúpiť tiež v babičkinej záhrade 

Takže oba výrobky som starostlivo testovala. Skúšala som prať každé oblečenie - či už biele alebo farebné. Dokonca som s nimi prala aj moje a manželove pracovné oblečenie, ktoré nie je určite nejako čisté. Musím uznať, že rozdiel medzi praním s týmito prostriedkami a praním s bežnými pracími prostriedkami, ktoré má väčšina ľudí doma nie je žiaden. Myslím to tak, že aj tieto ekologické prostriedky si s mojím prádlom hravo poradili. Prádlo som mala čisté aj pri praní pri menších teplotách. Vypraté prádlo jemne voňalo po levanduli. Bolo mäkké a svieže. Ja oba tieto výrobky rada odporúčam ďalej a myslím, že by ste im mali dať šancu.

Pozitíva:
šetria prírodu
čisté prádlo
prádlo voňavé po levanduli
cena

Negatíva:
Nenašla som žiadne


A čo Vy? Skúšate žiť trochu ekologicky? Lákajú Vás tieto výrobky? Ak si netrúfate kúpiť celé balenia tak Babičkina záhrada má v ponuke aj vzorky.

Budem rada za každý komentár. S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.