Preskočiť na hlavný obsah

BioBeauty Krabička krásy Máj

Ahojky!

Dneska tu mám pre Vás ukážku toho čo obsahovala BioBeauty Krabička krásy Máj.
Táto edícia bola venovaná slovenským výrobcom.


Ako vidíte balenie je úplne krásne. Je vidno, že je táto krabička robená s láskou.


1. Plné balenie Dvojfázového odličovača s Q10 od slovenskej značky TVOJa kozmetika


2. Vzorka slovenského mydielka MusK 


3. Vzorka Balzamu po holení Dulcia Natural 


4. Vzorka tuhých šampónov 2SIS


5. Vzorka telového krému Navia


6. Vzorka novej vône voskov Jemnô 


Ja som si ešte aj priobjednala balzám na pery 2SIS, na ktorý som veľmi zvedavá.


Mňa táto krabička veľmi potešila a už teraz sa teším na testovanie. Určite Vám potom urobím ešte zhrnutie toho ako som bola s výrobkami spokojná. 

Táto krabička stála 10 eur a dá sa raz za čas kúpiť na stránke BioBeauty

A čo vy? Objednali ste si ju? A ako ste s ňou spokojné? Potešila by Vás táto krabička krásy? 


Komentáre

  1. Tak tato krabička by mne rozhodně potěšila a využila bych všechno do puntíku :-) hlavně ty kokosové kousky.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky ji mám doma a s obsahem jsem velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. od 2SIS som mala medový balzám na pery, ktorý bol úúúžasný a veľmi ma zujal ten odličovač, už dlho chcem vyskúšať nejaký prírodný :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nooo, tak to bola vskutku vydarená krabička. Ja som si pred chvíľkou objednala júlové vydanie a už sa nemôžem dočkať až dorazí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.