Preskočiť na hlavný obsah

Marie Claire Beauty Box exclusively by Sephora


Prajem krásny slnečný deň :-) Dneska mi prišiel balíček a ja by som Vám ho rada ukázala :-)


Je to Marie Claire Beauty Box, ktorý je v spolupráci so Sephorou.



1. Loewe, Aura Loewe Floral (15ml)
Táto vôňa bola už v minulom boxe takže ma až tak nepotešila. Aj keď vôňa je to príjemná.


2. Rexaline, Line Killer X-Treme Eye Corrector (5ml)
Myslím, že aj toto už bolo v minulom boxe.


3. Too Faced - Better Than Sex Mascara (3,9g)
Je to moja najobľúbenejšia riasenka ale aj tá už bola v minulom boxe.


4. Caolion, Hot&Cool pore pack duo mini (2x3g)
Toto duo ma veľmi zaujalo a som veľmi zvedavá ako bude fungovať.


5. Too Cool For School, Egg Body Butter Mini (10g)
Na toto maslo som už pozerala a veľmi sa teším na jeho skúšanie.


6. DR. Jart+, Water Drop Mini (30ml)
Keďže ide teraz leto tak sa hydratácia určite hodí.


7. Sephora, Cream Lip Stain 13 (5ml)
O tomto matnom rúži som toho už toľko počula a čítala, že som rada, že mám možnosť ho vyskúšať. Dlho som ju v Sephore nemohla zohnať.


8. Benefit. They´re Real! Mascara (3g)
Túto riasenku už doma mám ale ešte som ju ani nevyskúšala.


9. Tony Moly, Earth Beauty Bubble Mask Sheet (1ks)
Na túto masku už mám dlho zálusk takže ju určite hneď cez víkend vyskúšam.


10. Make Up For Ever, Rúž Artist Rouge, Odtieň 401 (1,4g)
Tento rúž je super ale už bol aj v minulom boxe takže mohli dať aspoň iný odtieň napríklad.


11. Eisenberg, Moisturizing Fluid Cream (15ml)
Určite ho vyskúšam pod make-up.


12. Skinfood, Black Sugar Scrub Mini (10g)
Tento peeling som už tiež chcela vyskúšať takže potešil.


Z tohto boxu mám dosť zmiešané pocity. Samozrejme vedela som čo mi domov príde, keďže tieto boxy nie sú tajné ale nejako som si ani v tú chvíľu neuvedomila, že pár tých vecí som už mala v minulom limitovanom boxe od Marie Claire. Je to škoda pretože Sephora má vo svojej ponuke fakt veľa kvalitných vecí. To či stojí tento box za tú cenu si musí každý uvedomiť sám. Ja som si už dlhú dobu nič nekúpila a tento box som si kúpila skôr len tak pre radosť. Všetko z toho určite  vyskúšam a dám Vám vedieť aké sú moje pocity z týchto výrobkov.

Tento Beauty Box Marie Claire si môžete kúpiť za 1249 Kč plus ešte poštovné (49Kč)


Ako Vás zaujal tento box? Kúpili by ste si ho? Alebo ho doma máte?
S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

  1. Ja nad ním stále uvažujem, páči sa mi jeho obsah a takmer všetky produkty by som využila. Jediné čo ma odrádza je tá cena, plus ešte poštovné do SR. Ale asi si spravím radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je pecka! Tie výrobky sú úžasné, idem si ho hneď pozrieť :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.