Preskočiť na hlavný obsah

Detoxikačný pobyt


Ahojte!

Dneska tu pre Vás mám jeden taký typ na pobyt. Úprimne, na tento pobyt by som šla hneď aj ja keby som si to dokázala zariadiť v práci. Žiaľ nemôžem ale rada by som sa podelila o tento pobyt s Vami. Mňa zaujal a rozmýšľam, že budúci rok tam pôjdem aj s manželom. Ja začínam doma takú menšiu detoxikáciu. Začala som cvičiť, venujem sa jóge, chodím častejšie do prírody a užívam si to ticho. Obmedzujem svoj zlozvyk - cigarety. Časom ich úplne vynechám. Obmedzujem príjem alkoholu (ako nepijem veľa :D len niekedy sú oslavy a človek si proste niečo dá) Keďže mám intoleranciu laktózy tak som úplne vylúčila príjem laktózy. Ďalšou vecou je, že som obmedzila príjem cukru. Jem a pijem viacej zeleniny a ovocia. Tento pobyt by sa mne osobne určite hodil na takú poriadnu detoxikáciu. A ak Vás zaujíma Vaše zdravie tak určite čítajte ďalej...



A o čo vlastne ide? Jedná sa o Detoxikačný pobyt. A čo to vlastne je? V tomto článku sa dozviete o detoxikácii a o tomto pobyte.
Tento pobyt je určený pre ženy aj mužov a to od osemnástich rokov. Je určený pre ľudí, ktorým záleží na svojom zdraví. Pobyt je vhodný pre ľudí, ktorí bojujú s akné, alergiou, astmou, kĺbovými ochoreniami, kožnými problémami, spomaleným trávením a vylučovaním, zápchou a nadváhou. Pri vysokom krvnom tlaku, srdcovo-cievnych ochoreniach, oslabenej imunite alebo ak proste cítite, že potrebujete vypnúť a oddýchnuť si. Ak sa chcete naučiť žiť zdravšie a bez jojo efektu tak tento pobyt je proste pre Vás to pravé.

Na tomto pobyte sa neje tuhá strava. Pijú sa tu špeciálne namiešané čaje fytoterapeutou určené na detoxikáciu orgánov. Potom budú podávané čerstvo lisované nepasterizované ovocné a zeleninové šťavy, citrónová šťava a čistá voda + chutné tekuté prekvapenie. Možno to znie strašidelne ale už veľa ľudí tento pobyt absolvovali a vydržali to a nepociťovali nejaký extrémny hlad.

Ubytovanie je vždy niekde v prírode bez ľudí. Sú to miesta, kde sa dá chodiť na turistiku a kde si človek môže užívať ticho, prírodu a spev vtákov.

Pred nástupom na tento pobyt dostanete všetky potrebné informácie. Kapacita je obmedzená na 20 ľudí, z dôvodu individuálnej starostlivosti. Nemusíte sa báť, že sa Vám tam nikto nebude dostatočne venovať.

Cena tohto pobytu je 350 eur ale mám tu aj pre Vás 10% zľavu. Kód: DET10
Ak máte záujem o tento pobyt tak si môžete pozrieť aktuálne termíny a vybrať si vhodný pre Vás.
O tomto pobyte si toho môžete prečítať viac na stránke Detoxpobyt.sk kde sú zaujímavé články, môžete si tam pozrieť aj fotky z minulých pobytov a môžete si tam prečítať aj recenzie.

Dúfam, že Vás tento článok zaujal a ak máte nejaké otázky rada Vám na nich odpoviem. Stačí mi nechať komentár :-)

Máte nejakú skúsenosť s detoxom? Ak áno akú?

S pozdravom Zuzka

Komentáre

  1. Zabudla si napisat,ze na izbe budu ubytovani s cudzimi ludmi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No nejako mi to neprišlo dôležité :-) Nevidím v tom nejaký problém.

      Odstrániť
  2. Ahoj, vyzerá to zaujímavo, neviem si ale predstaviť, že by som nebola hladná :D každopádne mám silný ekzém, tak ma to dost zaujalo, budem uvazovat..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba si to poriadne pozrieť :-) Myslím si, že náhrada tuhej stravy bude dostatočná :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.