Preskočiť na hlavný obsah

Kórejská kozmetika- Marie Claire Beauty Box


Dneska som si pre Vás pripravila recenziu na štyri produkty Kórejskej kozmetiky, ktoré som mala v Marie Claire beauty boxe, ktorý spolupracoval so Sephorou.



Prvým produktom je Caolion Hot&Cool Pore Pack Duo. Tento produkt obsahuje dva kelímky.


Prvý kelímok obsahoval parnú masku, ktorá Vám má nahriať tvár. Táto maska otvára a prečisťuje póry. Musím povedať, že maska bola na pleti príjemná. Cítila som teplo na celej tvári ale nepieklo to a nebolo mi to ani nijako nepríjemné. Po nanesení masky na tvár som si celú tvár premasírovala. Masku som mala na pleti 10 minút. Po vypršaní času som si pleť dôkladne umyla v studenej vode. Po odstránení masky som cítila, že pleť je stále nahriatá. Na dotyk bola jemná.


Nasledoval krok číslo dva. Druhá maska naopak chladila. Táto maska je veľmi cítiť za mentolom. Trochu pri nanášaní štípala a bola vážne dosť mentolová (Určite Vám pomôže pri nádche :-D Nos mi úplne uvoľnila a musím uznať, že mi vyšla aj slza) Ale dá sa to zvládnuť. Po celú dobu na tvári chladila a bola veľmi príjemná. Táto maska bola osviežujúca a póry stiahla a minimalizovala. Na tvári som ju mala 15 minút. Potom som si ju dala dôkladne dole s vlažnou vodou. Pleť bola po odstránení masky rozjasnená a zdalo sa mi, že póry boli vážne menšie. Zmizlo mi aj pár čiernych bodiek z nosa a brady. Myslím, že dlhodobým používaním by mohla prispieť ku krásnej čistej pleti bez čiernych bodiek.


Cena tohto dua je trochu vyššia ale myslím si, že stojí za vyskúšanie. Dá sa kúpiť aj menšie balenie na skúšku. Ja osobne mám teraz v pláne kúpiť iné masky ale túto si časom kúpim asi tiež, pretože ma zaujala a chcela by som vidieť výsledky po dlhšom používaní. Tento produkt si môžete zakúpiť v Sephore.



Ďalší produkt, ktorý Vám chcem ukázať je Skinfood Black Sugar Scrub, ktorý ma zaujal už dávnejšie. Peelingy na tvár veľmi nepoužívam ale tento je veľmi príjemný. Má krásnu sladkú vôňu a tvár skvelo vyčistí. Pleť vyzerá po použití hydratovaná a je na dotyk hebká. Môžte si ho zakúpiť v Sephore.



Ďalším dnešným produktom je peelingová a masážna maska od značky Tony Moly. Táto maska funguje na princípe bubliniek. Pleť čistí, odstraňuje nečistoty. odumreté kožné bunky a prebytočný kožný maz. Masku som si po nasadení na tvár jemne masírovala. Pri kontakte so vzduchom vytvorí živočíšne uhlie v maske okamžite mikro penový perlivý efekt. Táto maska sa nedáva na celú tvár ale len na dolnú polovicu tváre. Ako tá maska vyzerá si môžete pozrieť na Instagrame. Maska vážne bublinkovala a príjemne masírovala tvár. Masku som si dala po desiatich minútach dole a zbytok masky, ktorý mi zostal na tvári som si ešte vmasírovala do tváre a nasledne som to zmyla. Po použití je pleť čistá a vyzerá zdravšie. Zdá sa mi, že je aj matnejšia a nelesknem sa až tak. Určite si ju ešte niekedy kúpim. Vyzerá inak ako ostatné masky a veľmi ma bavila. Môžte si ju taktiež zakúpiť v Sephore.


Posledným produktom, ktorý by som Vám dnes chcela ukázať je telový krém Too Cool For School Egg Mellow body butter. Tento krém by som si sama od seba asi nekúpila ale, keď som ho už v boxe mala tak som ho musela vyskúšať. Krém obsahuje vajcia, maslo a oleje. ktoré pokožku hydratujú a vyživujú. Krém krásne vonia a do pokožky sa rýchlo vstrebe. Nezanecháva mastný film a pokožka je jemná. Tento krém je fakt príjemný ale za mňa je cena vysoká. Nevidím v ňom až taký skvelý produkt aby som zaňho dala toľko peňazí. Zakúpite si ho v Sephore.



Takže to by bolo pre dnes všetko. Som veľmi rada, že som tieto výrobky vyskúšala. A čo Vy? Skúšali ste niečo z toho? Zaujal Vás nejaký produkt? Alebo používate niečo z Kórejskej kozmetiky?

Prajem Vám pekný deň :-)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.