Preskočiť na hlavný obsah

Maskovanie s PRIODY maskami

Ahojte! Dneska tu mám pre Vás recenziu na tri masky od značky PRIODY.

Krátky opis značky PRIODY:

Kozmetika má čisto prírodný pôvod, a to vďaka použitiu prvotriednych surovín, ktorých dôkladný výber bol tým prvým a najdôležitejším krokom pri výrobe jedinečných produktov PRIODY.
Keďže sa jedná o prírodnú kozmetiku, nie sú pri jej výrobe použité žiadne umelé farbivá, syntetické látky či iná chémia. Okre  toho nie je kozmetika PRIODY testovaná na zvieratách.

Ak si chcete o tejto kozmetike prečítať viac, určite si pozrite ich stránku.

Pred nejakým časom som dostala od tejto spoločnosti tri masky na testovanie. Ja som všetky tri poctivo skúšala a práve dnes sa s Vami podelím o moje pocity z týchto masiek.


1. Revitalizing peptide facial mask
- revitalizačná, liftingová maska s HA a kaviárom


Táto maska má mať revitalizačný účinok vďaka peptidám, kyseline hyalurónovej, kolagénom, kaviárom, zeleným čajom a výťažkom z uhorky. Je skvelá pre hydratáciu a vyživenie pleti. Obsahuje aminokyseliny, izolecitiny, lyzín a lecitín. Má vysoký obsah vitamínov A,B1, B5, B6, B12, niacínu kyseliny folovej. Obsahuje aj stopové prvky kalcia, horčíka a draslíka. Maska zjemňuje, zvlácňuje, dodáva energiu.

Jej hlavné účinky sú, že hydratuje, revitalizuje a vyživuje pleť. Taktiež regeneruje bunky, pomáha vpĺňať vrásky a urýchľuje proces hojenia pleti. Detoxikuje, upokojuje a ochraňuje pleť.

Návod na použitie:
Masku vyberieme z vrecúška. Odstránime vonkajšie vrstvy fólie a umiestnime masku na vyčistenú tvár. Necháme pôsobiť 15 - 20 minút. Po odstránení masky jemne vmasírujeme zvyšné sérum do pleti. Použíť sa ma 2-3 krát týždenne. Jednu masku môžeme použiť 2-3 krát. Po použití masku vložíme naspäť do vrecúška a uchováme v chladničke do ďalšieho použitia.

Ja som túto masku použila 2 krát. Prvý krát je maska úplne nacucnutá sérom, ktorý z masky priam až kvapká. Druhé použitie masky už nie je také. Toho séra tam už nie je toľko ale je ho tam dostatok. Pleť je po použití hydratovaná a pleť vyzerá zdravšie. Účinok tejto masky je viditeľný aj na ďalší deň. Myslím, že pri častejšom používaní by maska mohla dosť pomôcť. Vôňa je celkom neutrálna. Nejako ju nie je na tvári veľmi cítiť. Táto maska je vhodná pre každý typ pleti 20+.

Balenie má 5 ml a jedno balenie stojí 99 Kč.

2. HYDRAMAX facial mask



PRIODY hydratačná pleťová maska s kyselinou hyalurónovou, peptidmi a elastínom dokonale hydratuje pleť a dodá prirodzenú vlhkosť, zvýši pružnosť pleti, oživí a omladí pokožku. Zároveň podporuje tvorbu kolagénu a elastínu, vďaka čomu bude vaša pleť pôsobiť jemnejšie a hebkejšie. Výťažky z kvetov harmančeka dodajú pleti živiny a zároveň sa o pleť jemne starajú, urýchľujú regeneráciu a obnovu pleti. Výťažok z uhorky následne pleť upokojí a zjemní.

Hlavné účinky:
- maximálna hydratácia pleti
- stimulácia tvorby kolagénu a elastínu
- regeneruje pleť, upokojuje ju a zjemňuje

Návod je taký istý ako u predošlej masky. 

Táto maska sa mi pozdávala na pleti o čosi viac. Ale pri druhom použití bolo toho séra na maske o dosť menej ale ešte stále sa dala použiť. Myslím si však, že na tretie použitie by to už ale nebolo. Pleť je po použití masky krásne upokojená, zjemnená, hladká, rozjasnená a vypnutá. Ale vôňa nie je až tak nejaká príjemná. Aspoň, že na tvári ju nie je veľmi cítiť. 

Balenie má 5 ml a stojí tiež 99 Kč.

3. Foot peeling
Pílingový zábal na nohy s prírodnými extraktmi



Popis výrobku:
Pílingový zábal na nohy v priebehu dvoch týždňov postupne odstráni všetku zrohovatenú kožu na chodidlách, pokožku viditeľne zjemní a zvláčni. Odstraňuje stvrdnutú a zrohovatenú pokožku. Zábal vo forme návlekov je vyrobený z prírodných surovín a botanických extraktov. Vďaka aktívnym prírodným zložkám ako enzým z papaye, kyselina mliečna, citrónový extrakt a aloe vera extrakt, budú vaše chodidlá jemné a zbavené zrohovatenej kože.

Hlavné účinky:
- odstraňuje zrohovatenú kožu v priebehu pár dní
- zjemnňuje a zvláčňuje chodidlá a zbavuje ich baktérií
- zanecháva chodidlá jemné a mäkké
- vyrobené z prírodných surovín

Návod na použitie: 
Chodidlá si umyjeme a osušíme. Vyberieme masku z obalu a nasadíme si ju na chodidlá. Necháme pôsobiť 80 - 90 minút. Po použití si nohy opláchneme a osušíme. Pílingový proces má začať o 3-4 dni v závislosti na štruktúre a stave pokožky.


Áno niekomu sa môže zdať, že doba pôsobenia tejto masky je dlhá ale dá sa to určite zvládnuť. Stačí si zobrať knihu alebo napríklad pustiť nejaký film a neviete ani ako a čas Vám zbehne. Účinky masky sa na mojich chodidlách začali objavovať po asi dvoch dňoch, keď sa mi začala pomaly odlúpať koža v okolí prstov. Vôňa tejto masky nie je vôbec príjemná ale pozitívum je, že ju nie je cítiť, keď ju človek má na nohách. Celý proces lúpania kože trval asi nejaké dva týždne. Celá koža mi na chodidlách zišla dole. Musím Vás ale upozorniť, že po tú dobu musíte určite mať celý čas na nohách ponožky. Tá koža fakt schádza ako keď had dáva dole svoju kožu. Táto maska je podľa mňa skvelá. Po tom ako sa mi už prestala lúpať koža bola moja pokožka jemná a skvelá na dotyk. Po zrohovatenej pokožke nebola už ani zmienka. Určite každému túto masku odporúčam.

Kožu NEODSTRAŇUJTE násilím. Sama pekne zíde dole.

Dlho som rozmýšľala, že či Vám tu mám dať fotku toho ako to celé prebiehalo, keďže to nevyzerá dvakrát dobre ale ja by som chcela vidieť účinky tejto masky a tak Vám tu jednu fotku dávam. Viem, že to nevyzerá dobre ale aspoň budete vedieť, že čo môžete očakávať.


Balenie stojí 249 Kč.

Všetky tieto masky si môžete zakúpiť na stránke PRIODY

Skúšali ste tieto masky? Zaujala Vás niektorá z nich? Budem rada ak sa so mnou podelíte v komentári.

Komentáre

  1. Ta maska na chodidla vypadá skvěle , jen ten dlouhý proces , 2 týdny teď v létě je dost.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to áno. Ja som chcela tuto recenziu dať skôr ale mala som porezanú nohu a tak som nechcela skúšať tú masku.

      Odstrániť
    2. Mna tiez zaujala prave maska na nohy. Uz dlhsie nieco podobne hladam.

      Odstrániť
    3. Treba určite vyskúšať 😊 Ja som bola fakt milo prekvapená účinkami 😊

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.