Preskočiť na hlavný obsah

Balea sprchovacia pena Vanilla cream a pena na holenie Coco Melon

Prajem Vám pekný deň. Ako sa máte? Ja som už práve na svojej dovolenke.

Pred nejakým časom som navštívila Dm drogériu, kde som sa išla pozrieť na nejaké novinky. Zaujali ma tam dva produkty na ktorých sa mi páčil dizajn a vône. Samozrejme, že som si ich hneď hodila do košíka. Doma som ich musela okamžite vyskúšať a dneska som sa rozhodla, že sa s Vami podelím o svoju skúsenosť s nimi.



Jedným z tých produktov je sprchovacia pena Vanilla cream. Táto pena má krásnu vôňu vanilky a pomaranča.


Sprchovanie s ňou je veľmi príjemné. Na tele zostáva po sprchovaní jemná sladká vôňa. Pena obsahuje avokádový olej a tým sa jemne stará o pokožku, ktorá je následne hebká. Je vhodná pre všetky typy pokožky. Je vegan.

Nádoba je pod tlakom, pred použitím je potrebné nádobu poriadne potriasť a počas aplikovania ju držať vo zvislej polohe. Dizajn je veľmi pekný a táto pena má 200 ml. Pena má jemnú oranžovú farbu.


Ak máte radi voňavé produkty do sprchy tak Vám túto penu môžem odporúčať.

Ďalším produktom je pena na holenie v limitovanej edícii s vôňou kokosu a melónu Coco Melon.


Je vhodná pre citlivú pokožku. Pena sa stará o Vašu pokožku počas holenia vďaka zloženiu s avokádovým olejom a aloe vera. Je vhodná na šetrné mokré holenie citlivej pokožky nôh, podpazušia a oblasti bikín. Nádobu je potrebné pred použitím pretrepať a aplikuje sa vo zvislej polohe na vlhkú pokožku a rovnomerne ju rozotrieme.


Vôňa je veľmi príjemná. Obal sa mi veľmi páči. Proste Balea vie urobiť vážne krásny dizajn svojím produktom. Určite sa krásne vynímajú v každej kúpelni.

Oba tieto výrobky mám veľmi rada a som spokojná s ich kúpou. Určite to neľutujem. Cena je nízka a určite sú to kvalitné výrobky.

Zaujali Vás tieto produkty? Skúšali ste ich? Používate peny radi? Budem rada ak sa s Vašimi skúsenosťami podelíte v komentári.

S pozdravom Zuzka :-)




Komentáre

  1. Sprcháče od Balei a vlastne Baleu celkovo zboňuje <3 Tieto peny som ešte neskúšala, no momentálne používam ich broskyňový sprchový gél s olejovými zrniečkami, a je dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sprchovou pěnu od Balei mám taky doma, ale s jinou vůní a jsem s ní taky spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.