Preskočiť na hlavný obsah

Leto bez zápachu...FA Soft&Control , Rexona Maximum Protection Stress Control


Prajem Vám pekný deň :-)

Dneska nie je vonku veľmi dobré počasie alebo aspoň u nás nie je. Je dosť chladno a slniečko veľmi nesvieti ale v práci mám aj tak dosť horúco a tak som sa rozhodla, že Vám dneska predstavím dvoch svojich pomocníkov. Bez týchto produktov by som sa určite nezaobišla. Striedam ich podľa nálady a musím povedať, že s oboma som spokojná.



FA Soft&Control

Prvým produktom je tento antiperspirant s vôňou orgovánu a Dry Oil technológiou. Táto technológia so suchými olejmi prináša pocit jemnej pokožky. Tento antiperspirant som si veľmi obľúbila. Vôňa je veľmi príjemná a uvoľňuje sa postupne počas celého dňa. Potu samozrejme nezabráni ale nie je Vás za ním cítiť. Po použití je pokožka na dotyk jemná. Pokožku nevysušuje a celý deň sa cítim sviežo a bez zápachu. Obstál u mňa aj v práci. Síce nezabránil poteniu ale necítila som žiaden nepríjemný zápach.


Rexona Maximum Protection Stress Control

Druhým produktom je krémový antiperspirant, ktorý má veľmi príjemnú vôňu. Má jedinečnú technológiu TRIsolid, ktorá kombinuje:

Aktívnu antiperspiračnú zložku - reaguje s potom a vytvára v podpazuší ochrannú vrstvu, ktorá zabraňuje poteniu
Mikrokapsule - uvoľňujú počas celého dňa príjemnú vôňu, ktorá udržiava pocit čistoty a sviežosti aj pri strese, či inom emocionálnom vypätí
Hydratačnú zložku - zabezpečuje starostlivosť o pokožku

Neobsahuje alkohol.

Pre najlepší výsledok sa ma tento antiperspirant používať večer po umytí. Telesná teplota nie je počas celého dňa rovnaká. V noci počas spánku je pokožka lepšie pripravená vstrebávať účinné látky TRIsolidu a tak vytvárať ochranu proti poteniu pre nasledujúci deň.
Skúšala som si ho dávať aj večer ale aj cez deň a zdá sa mi, že keď som ho použila večer tak boli tie účinky lepšie. Ale ja osobne niesom zvyknutá dávať si produkty proti poteniu na noc.

Stačí použiť len malé množstvo, ktoré sa do pokožky rýchlo vstrebe a nie je viditeľné. Na žiadnom tričku som nemala po použití fľaky.

Tento antiperspirant by som odporúčala tým, ktorý sa dosť potia. Ja ho používam hlavne v práci, kde máme veľmi horúco a tak potrebujem poriadnu ochranu pred potom a zápachom.

Tento produkt si môžete zakúpiť na Notino.cz



A ako bojujete s potom Vy? Čo používate? Budem rada ak mi dáte nejaký typ :-)

S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.