štvrtok, 6. júla 2017

Termálna voda Avène v spreji


Ahojky!

Dneska by som Vám rada napísala o jednom produkte, ktorý veľmi rada používam hlavne v letnom období. Mám ho stále pri sebe v kabelke. Reč je o termálnej vode.



Táto termálna voda je odoberaná priamo pri zdroji, uchováva si všetky svoje priaznivé vlastnosti, upokojuje, zjemňuje a pôsobí proti podráždeniu.


Priaznivé účinky:

- podráždenie a začervenanie
- pri opaľovaní, spálení od slnka, pri slnečnej alergii
- zapareniny
- po odlíčení
- po holení
- po športovom výkone
- po epilácii
- okamžité osvieženie

Termálna voda mi vždy upokojí pokožku tela a tváre. Používam ho aj na make-up, ktorý jemne zafixuje. Toto osvieženie v lete je skvelé. Človek sa po použití hneď preberie. Používam ju aj pri poranení pokožky alebo po uhryznutí hmyzom. Pokožku upokojí a nesvrbí ma.

Ja mám doma 50 ml balenie, ktoré mi nezaberie veľa miesta v kabelke. V ponuke majú aj veľké 200 ml balenie. To je skvelé na domáce použitie alebo napr. do práce.

Táto termálna voda je špeciálne určená pre všetky typy citlivej, precitlivenej, alergickej, intolerantnej alebo podráždenej pleti. Moja pleť je v lete citlivá a preto používam túto termálnu vodu.

Ak radi nakupuje cez net ako ja tak si môžete pozrieť najlepšiu cenu tejto termálnej vody na Srovname.cz.


A čo Vy? Používate termálne vody? Ako ste s nimi spokojné?



6 komentárov:

  1. Tuhle termální vodu mám také, ale v tom cestovním balení. Nikdy jsem zatím termální vodu nepoužívala, tak jí letos plánuji vyzkoušet poprvé :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak snáď s ňou budeš spokojná :-)

      Odstrániť
  2. Tuto vodu mám doma, ale moc ji nepoužívám. Sice osvěží, ale za chvíli je mi stejně. Používat ji na poštípání hmyzem mě nenapadlo, díky za tip. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem termální vody měla dříve, teď bych ji už asi moc nevyužila, každopádně na takovéto letní osvěžení je skvělá :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to áno :-) Ja ju dosť využívam :-)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :-)



blogger template by lovebird