Preskočiť na hlavný obsah

Catrice HD Liquid Coverage, Catrice Camouflage

Pekný deň prajem krásky!

Dneska by som rada napísala o jednom make-upe, o ktorom ste už určite počuli. Musím povedať, že aj ja som sa nechala zlákať a tak som si ho zakúpila. Doma ho už mám dlhšie ale keďže som ho chcela poriadne otestovať, tak som sa k recenzii dostala až dnes. A o akom make-upe je reč? No predsa o Catrice HD Liquid Coverage. A k make-upu patrí určite aj korektor. Takže dneska si tu prečítate aj o Catrice Camouflage tekutom korektore.




Tento makeu-up je tekutý a má praktické kvapátko s ktorým si ľahko nanesiete toľko make-upu koľko potrebujete. Je to veľmi praktické a toto nanášanie mi veľmi vyhovuje. Na zapracovanie používam štetec, s ktorým sa mi pekne make-up prispôsobí pleti. Zobrala som si najsvetlejší odtieň a to č. 010. Bohužiaľ tento makeu-up má málo odtieňov a asi nie každý si nájde ten pravý pre seba. Mne tento najsvetlejší veľmi vyhovuje. Na pleti je veľmi pekný a keď si ho nanesiem ani necítim, že by som ho na pleti mala. Pleti sa skvelo prispôsobí. S týmto makeu-upom si dokážete spraviť veľmi pekný, prirodzený, matný make-up. Netreba to hlavne prehnať aby ste na tvári nemali masku.


Zmatnenie je na pleti očividné na celý deň. Ja mám T zónu mastnú a po nanesení tohto make-upu nemám s lesknutím pleti žiaden problém. Líca mám suché a tak som sa trošku bála, že mi ich tento make-up ešte viac vysuší ale zatiaľ som s tým problém nemala. Make-up nerobí na pleti žiadne fľaky ani po celom dni. Za mňa tento make-up môžem určite odporúčať. Je to jeden z najlepších make-upov, ktorý som doteraz vyskúšala.


Dizajn tohto make-upu je jednoduchý ale pritom pekný. Make-up sa nachádza v sklenenej matnej fľaštičke, čo nemusí byť veľmi praktické (áno aj ja som už pár fľaštičiek v kúpeľni rozbila) a ako som už písala ma praktické kvapátko čo je vážne super! V poslednej dobe som si tie kvapátka obľúbila oveľa viac ako pumpičky.
Pomer ceny a kvality je skvelý. Môžte si ho zakúpiť na stránke Notino.cz


Ďalším produktom, ktorý k tomuto make-upu patrí je aj korektor Catrice Comouflage. V prvom rade musím povedať, že ja nemám problém s vyrážkami alebo s niečím podobným a tak neviem ako kryje takéto miesta. Ja korektor používam len pod oči aby som si zakryla kruhy, ktoré mám hlavne po nočných. A ako na nich funguje? Musím povedať, že ma milo prekvapil. Kruhy pod očami mi zakryje. S týmto korektorom sa ľahko pracuje. Do pleti si ho ľahko zapracujem väčšinou s prstami. Vyzerá to prirodzene a po kruhoch pod očami už nie je ani zmienka. Po pár hodinách si ho musím trochu poupraviť ale to musím každý korektor. Inak sa na pleti pekne prispôsobí. Opäť mám doma ten najsvetlejší odtieň a to č. 010 Porcellain.
Je to veľmi vydarený produkt. Cena je skvelá. Môžte si ho zakúpiť na Notino.cz

Oba tieto produkty hodnotím veľmi kladne. Ak ste ich ešte neskúšali tak určite odporúčam. Ako som už písala pomer ceny a kvality je skvelý.

Máte nejaký z týchto produktov doma? Ste s nimi spokojné?

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.