Preskočiť na hlavný obsah

Moja chvíľka relaxu


Pred nedávnom sa na stránke Blogerky.cz objavila výzva v spolupráci s Bonusway. Keďže ja mám tieto portály rada a s Bonusway.cz som sa ešte nestretla tak som sa skúsila zapojiť a bola som vybraná. Hneď ako som si tu výzvu čítala mala som svoju predstavu o tom čo kúpim a o čom Vám budem dnes písať. Viete že jedným z mojich najväčších relaxov je používanie masiek a kozmetika ale o tom Vám už chystám článok a tak som nechcela aby som tu mala dva také isté články len s inými produktami.


Dneska som sa preto zamerala na iný relax, ktorý si dopriavam ešte častejšie ako tie masky a myslím si, že sa nájdu viaceré z vás čo to takto majú. 
Jedným z mojich relaxov je proste to sladké nič nerobenie. Ale aby som sa cítila skvelo a uvoľnene tak musím mať stále uprataný a voňavý byt. Zbožňujem dekorácie, ktoré ten byt zutulnia. Práve s takýmito maličkosti sa dokážem uvoľniť. V rámci tejto výzvy som si zakúpila túto vázu aj s tulipánmi. Najradšej by som mala stále čerstvé kvetiny ale niekedy si ich nedokážem nikde kúpiť a tak sa musím uspokojiť aj s tými umelými.


Ďalší môj taký relax sú svetielka a mihotanie plameňov. Práve preto som si kúpila tento stojan na čajové sviečky v tvare motýľa.


Namiesto klasických svetielok, ktorých mám doma neúrekom a už sa teším až ich vytiahnem som si kúpila tento stromček. Môžte si ho podľa seba upraviť a tie vetvičky si prispôsobiť. Je veľmi krásny aj keď je deň a práve nesvietia svetielka.


Do môjho relaxu samozrejme patrí aj nejaká tá sviečka. Ja som si vybrala túto, pretože má dva knoty a ešte som túto značku doma nemala. Vôňa to je veľmi silná a príjemná. A jazierko sa urobí neskutočne rýchlo. Určite to nie je moja posledná sviečka od tejto značky.


Posledným mojim relaxom je jednoduchá vec, ktorá mi dokáže spríjemniť aj deň v práci. Reč je o káve a čo môže byť lepšie ako šálka čerstvo namletej kávy? Práve preto som si zakúpila tento mlynček aby som mala čerstvo namletú kávu, kedykoľvek budem mať na ňu chuť.


Keď príde večer a v miestnosti mám svetlo len zo sviečok a svetielok rada sa zababuším do deky. Niekedy si dám kávu, niekedy horúcu čokoládu alebo čaj. Takéto nič nerobenie a proste vypnutie človek niekedy potrebuje. Ja si vtedy len užívam to ticho a svoje myšlienky.


Ako som už spomínala vrámci tejto výzvy som mala možnosť nakúpiť cez stránku Bonusway, ktorá Vám z každého nákupu vráti peniaze. Na tejto stránke sa stačí zaregistrovať a vybrať si obchod, z ktorého chcete nakupovať. Do vybraného obchodu musíte ísť cez ich službu a potom už normálne nakupujete a platíte. Mám tu pre Vás aj odkaz cez, ktorý sa môžte registrovať a dostanete 75 Kč za prvý nákup. Svoje bonusy si môžte vyplatiť po dosiahnutí čiastky 250 Kč. Ja takéto stránky veľmi obľubujem. Väčšinou si tam peniaze zbieram celý rok a nechávam si ich vyplatiť pred Vianocami aby som niečo ušetrila pri nakupovaní darčekov. Nájdete si tu množstvo obchodov, ktoré si môžte vyfiltrovať do kategórií pre uľahčenie. Nájdete tu aj rôzne zľavy a vouchery.
Za svoj nákup vo výške 1 295 Kč sa mi pripísal na účet bonus vo výške 1,36 Kč. Pre niekoho to možno bude smiešna suma ale ja nakupujem väčšinou len cez internet a ako sa hovorí, kto si neváži malé peniaze, nedokáže pracovať s veľkými ;-) Pri nákupe som ešte využila aj 5% zľavu na celý nákup, ktorá bola na stránke Bonusway.



A teraz tu mám pre Vás ešte pár fotiek :-)





Všetky tieto krásne veci si môžte zakúpiť na stránke 4home, kde som si ich ja zakúpila.

Komentáre

  1. Tak to jsou fajn věci na zútulnění domu :) výzvu jsem objevila také, ale nevěděla jsem, jestli do toho jít, protože tenhle typ stránek neznám. Ale teď vidím, že je to fajn :)

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak trebalo vyskúšať 😊 Bola to vážne dobrá výzva 😉

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.