Preskočiť na hlavný obsah

Nivea 1 Minute Urban Detox Mask

Ahojte!

Dneska tu mám pre Vás opäť jednu masku, ktorá je momentálne novinkou na trhu. Výhodou tejto masky je, že na pletí pôsobí len jednu minútu.



Nivea Urban Skin Detoxikačná a čistiaca maska ma presvedčila už po prvom použití. Obsahuje biely íl a výťažky z magnólie. Je určená pre všetky typy pokožky. Ja ju osobne používam stále keď prídem z práce domov. V práci nemám čisté prostredie a tak stále potrebujem svoju pleť čistiť a chrániť aby sa mi neurobila nejaká neplecha na tvári. Maska sa jednoducho nanesie na celú tvár a necháme ju pôsobiť jednu minútu. Potom ju len jednoducho zmyjeme. Pred použitím masky si pleť najskôr dôkladne vyčistíme. Po použití je vhodné si na pleť dať nejaký hydratačný krém alebo v mojom prípade olej (ja v poslednej dobe používam na pleť oleje namiesto krémov).

Pleť je čistejšia, na dotyk je jemnejšia a vyzerá tak ako keby celkovo lepšie. Vôňa masky je celkom príjemná. K tejto značke sa mi proste tá vôňa hodí. Maska má slabo mentolovú farbu. Konzistencia masky je veľmi dobrá pri nanášaní. Môžme v nej vidieť aj malé čiastočky ílu, s ktorým si môžme pekne pleť vymasírovať.


Táto maska má pleť detoxikovať. 

Odstraňovať nečistoty spôsobené vonkajšími vplyvmi.
Zbaviť pokožku odumretých kožných buniek.
Čistiť a zjemniť pleť.
Má podporiť prirodzený vzhľad pleti.

Maska je na tvári veľmi príjemná. Nepáli a nedráždi pleť. Po umytí zanecháva pleť matnejšiu a sviežu.

Obal je bielo zelený a tým mi príde aj taký zaujímavý. Maska sa nachádza v tube a má 75 ml.


Túto masku si môžte zakúpiť za 104 Kč na stránke Notino.
Nivea prišla na trh nie len s touto maskou ale aj s denným a nočným krémom. Ja osobne som ich neskúšala a momentálne to nemám ani v pláne, keďže mám doma zásobu olejov na pleť ;-)

Skúšali ste túto masku? Akú masku ste v poslednej dobe vyskúšali Vy?

Budem rada ak sa so mnou podelíte v komentári. A ešte stále máte možnosť vyhrať balíček na mojom blogu.

S pozdravom Zuzka :-)

Komentáre

  1. Ahoj, nikdy som masky neskúšala, ale táto ma zaujala... tak vyskúšam ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes som v obchode nad ňou váhala a po prečítaní recenzií na nete, vrátane tej tvojej ju vyskúša! :D Ďakujem.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.