Preskočiť na hlavný obsah

Brandnooz box November/listopad 2017

Ahojte!

Včera mi prišiel opäť zelený boxík a to čo obsahoval si môžte práve pozrieť v tomto článku.


1. ADY Chren


Manžel má chren rád a tak bol spokojný.
Cena: 30 Kč

2. Boneco Majolka


Majonéza sa určite hodí pri tvorbe zemiakového šalátu.
Cena: 11 Kč

3. Bonavita Active Crispy Rusk


Krehký celozrný suchar sa mi určite hodí v práci.
Cena: 23,90 Kč

4. Amylon Vanilkový puding pre deti


Česká spoločnosť Amylon prichádza na trh s novým pudingom pre deti, ktorý je bez lepku.
Cena: 11 Kč

5. Ovocňák Jablko jahoda


Pyré pre deti. Je bez konzervantov, bez sladidiel, bez chemie, bez zahušťovadiel.
Cena: 21,90 Kč
( Ak by ste si ho chceli objednať z eshopu www.ovocnak.cz tak mi napíšte a hodím Vám kód na 10% zľavu a dopravu zdarma.)

6. Chipicao Biscuit Angry Birds


Sendvičové sušienky s kakaovou náplňou.
Cena: 15 Kč

7. Chocoland Jsem Madam


Manžel si určite pochutná. Ja osobne takéto veci veľmi nejem.
Cena: 15 Kč

8. Magnesia Extra


Táto verzia obsahuje dvajnásobné množstvo horčíka.
Cena: 34,90 Kč

9. Mlýnský pramen


Cez leto sme boli v Karlových Varoch a voda mi tam veľmi chutila tak sa na ňu teším.
Cena: 34,90 Kč

10. Bohemia Solené


Tieto chipsy si manžel sem tam kupuje.
Cena: 22,90 Kč

11. Bohemia Kotlíkové


V boxe som mala príchuť jarná cibuľka. Tieto určite ochutnám aj ja.
Cena: 24,90 Kč

12. Hamé Ovocná náplň s kúskami ovocia


Je vhodna na pečenie, keďže by sa nemala roztek pri vysokých teplotách. Určite sa hodí na vianočné pečenie.
Cena: 44,90 Kč

Tak to je už všetko. Za mňa to je podarený box a určite všetko doma využijeme.


A čo Vy? Objednali ste si tento box? Ja tento mesiac ešte čakám aj na Glanc box 😉

S pozdravom Zuzka

Komentáre

  1. Tento boxík mě moc nezaujal. Zaujal mě tam snad jen jeden produkt a to ta tyčinka s kokosovou příchutí :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty bonavita křehké plátky mám moc ráda! :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som ich neskúšala ale podobné produkty mám veľmi rada 😊

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.

Trio od Uriage

Ahojte! Dneska tu mám pre vás článok o troch produktoch značky Uriage,ktorú určite dobre poznáte. Táto značka sa vyznačuje tým, že ich produkty obsahujú termálnu vodu Uriage.

Blond vlasy bez žltých tónov - Top 3 silver šampóny

Ahojte! Už ste si určite všimli, že som si opäť vlasy prefarbila na blond. Ja mám rada takéto zmeny a vôbec sa im nebránim. Pravidelne si farbím vlasy na čierno a potom na blond už pár rokov. Koncom minulého roka som dostala chuť byť opäť blondínkou a momentálne sa už pomaly približujem ku farbe, akú chcem. So sťahovaním tmavej farby príde niekedy aj ten nechcený žltý efekt a tak mám doma vždy fialový šampón. Dneska vám predstavím top tri šampóny,ktoré sa zbavia žltých tónov.