Preskočiť na hlavný obsah

Cohorted My Little Treat Beauty Box


Ahojte!

Minulý týždeň mi prišiel balík z Anglicka. Našla som tam spoločnosť, ktorá robí kozmetické boxy s prekvapením. Mali tam aj box v limitovanej edícii a ja som sa rozhodla, že si ho kúpim.


Tento box mal napísané aké produkty bude obsahovať a keďže sa mi obsah páčil, tak som si povedala, že si urobím radosť. V mojom boxe som objavila krásne produkty, ktoré som ešte doma nemala.


1. The Vintage Cosmetic Company
Blending sponge


Hubku Vám určite nemusím predstavovať. Táto obsahuje aj 5% Vitamínu E. Je zabalená v peknom obale. Doma mám už dve hubky takže túto asi podarujem.


2. Lancôme lícenka Corail Alizé 01



Jemná a pekne pigmentovaná lícenka. Farba je pekná a dodá líčkam zdravú farbu.

3. Vzorka parfému Gucci Bamboo


Príjemná vôňa. Výdrž je super. Mňa osobne až tak veľmi neohromila.

4. New Vid Cosmetics Riasenka



Momentálne mám otvorené iné riasenky a tak som túto neskúšala. Asi ju podarujem alebo ju dám do súťaže.

5. Pixi By Petra



Transparentný gél na obočie. Ešte som ho nevyskúšala ale som na to zvedavá.

6. Eyeko Linka vo fixke


Moja linka mi už dochádza a tak sa chystám vyskúšať túto.

7. Doucce rúž na pery č. 824


Tento rúž ma zaujímavé balenie. Otvára sa na klik. Farba vyzerá veľmi pekne. Zatiaľ som ho neskúšala.

8. Lin & Lo Mineral Makeup Matný rúž na pery Real Red


Toto balenie je zase zaujímavé tým, že vrchná časť sa k dolnej sama pripne ako magnet. Farba je to pekná. Momentálne mám doma asi 100 červených odtieňov rúžov.

9. Laura Geller Crème Glaze Trio


Mini paletka očných tieňov. Pigmentácia vyzerá fajn tak uvidím aká bude na očiach.

10. Studio 10 konturovacia paletka


Táto paletka obsahuje hnedú farbu na kontúrovanie, lícenku a rozjasňovač. Pekné trio ale ja ho nevyužijem a tak poputuje ďalej.

11. Figs & Rouge Rozjasňujúci primer


Na tento produkt sa veľmi teším. Momentálne už doma nemám žiaden podklad pod makeup a tak tento hneď vyskúšam. Som zvedavá aký bude.

12. Tarte Tarteist Glossy lip paint Obvi


Na tento produkt som zvedavá. Farba vyzerá pekne.


Za tento box som s dopravou zaplatila cca
 1 800 Kč.

Čo ma ale sklamalo je to, že v tomto boxe mi zmenili tri produkty, pre ktoré som si ja pôvodne tento box objednala. Keď mi box prišiel bola som veľmi sklamaná a do budúcna už viem, že si od nich ich limitované edície už nekúpim. Cena boxu bola dosť vysoká a myslím si, že nemali zmeniť produkty bez toho aby to oznámili kupujúcim. Ak by som to vedela, tak by som si tento box nezakúpila.


Nabudúce chcem ešte vyskúšať ich mesačný box s prekvapením. Jeho cena je 35£ s dopravou.

O týchto produktoch Vám ešte napíšem keď ich vyskúšam. O niektoré si budete môcť zasúťažiť.

Tak čo hovoríte na obsah? Potešil by Vás tento box? Poznáte Cohorted?

S pozdravom Zuzka

Komentáre

  1. Pokud se jednalo o limitovanou edici tak asi jim možná došly produkty a tak dali jiné. :) Box nevypadá špatně, ale za tolik bych ho nekoupila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja tomu rozumiem ale za mňa to je proste sklamanie :-) Mali predať len toľko boxov, koľko mali produktov :-)

      Odstrániť
  2. Ta houbička má opravdu nádherný obal! Jinak mě ještě zaujalo trio na oči, ten modrý stín vypadá moc hezky :)

    Praguetales

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten gel na obočí vypadá zajímavě, ještě jsem nenarazila na žádný, který by mi vyhovoval, tak na něj mrknu:D.

    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho už vyskúšala a zatiaľ to vyzerá ako fajn produkt. Uvidím časom :-)

      Odstrániť
  4. Tento box vidím poprvé, ale já bych si ho asi nekoupila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mali tam byť iné produkty, ktoré v mojom boxe žiaľ neboli....

      Odstrániť
  5. Zajímavé kousky, je to zase něco jiného, ale ta cena je teda hodně vysoká...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1800 je docela dost ale produkty jsou skvele!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Raz za čas si človek môže dovoliť trošku minúť viac ;-) Beriem to pozitívne...za tú cenu vyskúšam viac produktov.

      Odstrániť
  7. páni, 1800 je docela darda no :D

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem si vždycky chtěla box koupit, ale právě kvůli tomu, co se stalo tobě, mi to přijde jako celkem risk. Navíc ta cena!
    Karelzzilla

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Velmi zajímavý obsah boxíku :) víc jak polovinu produktů neznám a viděla jsem je poprvé.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si na tom lepšie ako ja :-D Ja z tohto boxu nepoznám/neskúšala som skoro ani jeden produkt :-D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.