Preskočiť na hlavný obsah

Lak na nechty a rúž na pery od Yves Rocher


Ak ma sledujete na instagrame, tak ste si určite mohli všimnúť, že mi minule prišiel balíček od Yves Rocher. Okrem starostlivosti o pleť som si v ňom našla aj dva produkty z dekoratívky. Konkrétne lak na nechty a rúž na pery.





Oba produkty sú v krásnom odtieni, kt. sa mi páči.
Rúž na pery má jemnú, krémovú textúru. Na perách je príjemný a vyživuje ich. Pery sú dostatočne hydratované a vyzerajú dobre. V poslednej dobe som zvyknutá na tekuté rúže, ktoré som si veľmi obľúbila. Tento rúž je klasický ale príjemne ma prekvapil. Ľahko sa nanáša a pery zanecháva zamatovo jemné. Na perách ma pekný saténový finiš. Rúž je krémový a tak vyzerá aj po nanesení. Odtieň č. 58 je krásna farba.  Rúž ma príjemnú vôňu a obsahuje višňový olej.



Lak na nechty má malý štetec s ktorým sa ľahko pracovalo. Už po jednej vrstve sa mi zdali nechty pevnejšie a farba bola krásne sýta. (Mne stačila len jedna vrstva laku, dve som ani neskúšala) Lak zaschol celkom rýchlo. Na nechtoch mi lak vydržal päť dní. Z toho som bola doma dva dni. Takže tri dni v práci, čo je pre mňa veľké pozitívum. Mne v práci lak nikdy nevydrží ani jeden celý deň. Tento to zvládol. Z nechtov sa odlakuje ľahko. Doma mám odtieň 47. Rouge Pavot.



Oba tieto produkty Vám môžem odporúčať. Mne sa oba páčia a teším sa na ich ďalšie používanie. Určite vyskúšam aj ďalšie odtiene.


Používate niečo z dekoratívnej kozmetiky od Yves Rocher? Budem rada ak sa so mnou podelíte v komentári :-)

S pozdravom Zuzka


Komentáre

  1. ach to je přesně tvoje barva, moc ti to sedne! :)

    DL ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok a kedže som na tvojom blogu prvý krát ( takže ťa logicky aj prvý krát vidím :D ) más prenádherné oči :o ♥♥♥

    www.tinkabloguje.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za kompliment :-) Hneď sa idem pozrieť na tvoj blog :-)

      Odstrániť
  3. Ten lak má úžasné krytí, to se teda musí nechat! A podle tvých slov i dobrou výdrž :) rtěnka Ti moc sluší ♥

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa milo prekvapil :-) A krytie ma perfektné. Ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. krásne obidva výrobky, veľmi pekné farby - ten rúž mám tuším aj ja doma ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to áno :-) Ja som veľmi rada, že ich mám doma. A tie odtiene sú krásne.

      Odstrániť
  5. Od tejto značky som ešte nemala žiadny produkt,ale úplne milujem rúže a obzvlášť v takých pekných farbách ako je napríklad táto :) .Pekný článok! Dúfam,že ťa moje sledovanie poteší a spraví ti deň lepším,tak ako si ho ty spravila mne,ďakujem a prajem veľa úspechov v blogovaní :) .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za sledovanie a za milý komentár 😊

      Odstrániť
  6. Obojí vypadá moc dobře a zvlášť pokud se jedná o spolupráci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to super produkty. Som rada, že som ich vyskúšala .

      Odstrániť
  7. Od YR mám spousty rtěnek i laků na nehty a jsem s nimi velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta rtěnka se mi moc líbí, má hezkou barvičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všude teď vídám Yves Rocher rtěnky a já vůbec netušila, že něco jako rtěnky vůbec prodávají. Musím se na ně podívat, ta rtěnka vypadá fakt skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten lak vyzerá krásne!! Milujem červenú na nechtoch
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od Yves rocher nepoužívám dekorativní ale Telovou kosmetiku. Každopádně oboje vypadá skvěle někdy na to určitě Juknu 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od Yves rocher jsem kdysi akorát používala sprchové gely a šampóny, dekorativní kosmetiku vůbec, ale zajdu tam na ni kouknout! Ta rtěnka vypadá krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od Yves Rocher jsem měla malinový tělový sprej/voňavku a úplně jsem ji milovala. Ale jinak tuto značku nepoužívám. Ale určitě mrknu. Rtěnka i lak ti moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :-)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja prvá GIVEAWAY

Ahojky Ako sa máte? :-) Ja celkom v pohode. Konečne je piatok a môžem si užívať voľno :-) Po 5tich nočných to vážne potrebujem :-) Minule som Vám sľúbila, že si môžte zasúťažiť na mojom blogu :-) Pôvodne som chcela aby to bol tajný balíček ale žiaľ nenašla som žiadnú peknú krabičku takže tento balíček uvidíte, že čo bude obsahovať ale čoskoro vymyslím na FB alebo instagrame nejakú súťaž, kde bude výhra prekvapenie :-) A o čo môžte súťažiť? 1. Balea peeling jablko so škoricou 2. Aussie Miracle Recharge Colour (balzám na farbené vlasy) 3. Arad krém na ruky  Recenzia 4. Balea malinový balzám na pery

Fenty Beauty By Rihanna - Lesk na pery

Neviem ako to máte vy, ale ja uprednostňujem určite rúž pred leskom na pery. Na leskoch mi vadí, že dosť lepia a stále sa mi na ústa prilepili aj vlasy. Každopádne som si minule jeden lesk na pery zakúpila a práve o ňom by som vám dnes rada napísala.

Lacná ale účinná dekoratívna kozmetika

Ahojte! Dnes si môžete v mojom článku prečítať o troch produktoch z dekoratívnej kozmetiky, ktoré som v poslednej dobe testovala.